?

Log in

LiveJournal for r.

View:User Info.
View:Friends.
View:Calendar.
View:Memories.
You're looking at the latest 20 entries. Missed some entries? Then simply jump back 20 entries.

Thursday, October 25th, 2012

Time:12:15 am.
#6!!!!


Posted via m.livejournal.com.

Comments: 2 bubbles - stick of gum?.

Tuesday, June 1st, 2010

Time:8:35 am.
awww I think LJ is officially  dead :(
Comments: 2 bubbles - stick of gum?.

Friday, August 22nd, 2008

Time:2:51 am.
Mood: bored.
soooo some movie reviews from the past month because im extremely bored...

a little less recent movies...
*dark knight...amazing!
*hancock...great!
*brides maid..(ok were talking cheap shows maybe dvd now..lol but sorry I was real late on this one!)...horrible!! thank god I only paid $2 at the mall!
*wall-e...pretty good...begining was real boring
*dont mess with the zohan- GREAT!! maybe its because I love adam sandler...but it was soooo funny!!!! silky smooth!
*the hulk-amazing
*what happens in vegas-not to good not to bad...ok

more recent...
*step brothers-begining was the funniest thing EVER, but the rest sucked real bad, some funny parts but pretty horrible overall
*pineapple express- wasnt even going to see this it looked so dumb...but ended up being reallllly funny, loved it
*the rocker- not to bad, not to good, worth a cheap show maybe?
*house bunny- also not great, but definalty not bad either! hilarious in parts!!! the voices she does are still making me laugh
*tropic thunder- by far the stupidest movie I have ever seen...a complete waste of money and life!

still want to see swing vote!!

time to clean the room a little?
Comments: 2 bubbles - stick of gum?.

Saturday, June 21st, 2008

Time:2:35 am.
 

Jump around!!!



jump goof and sponge bob!!
Comments: stick of gum?.

Thursday, April 10th, 2008

Subject:also...
Time:4:04 am.

 if anyone wants to help me out with my developmental psych research paper by filling this out it would be greatly appreciated! if not thats understandable lol and if you would rather email it to me email me at cl9339@wayne.edu thanks!!

1.What is important to you in a relationship?

2.How do you think our attachments in childhood influence our ability to experience love as an adult?
               
3.Do men and women want the same things from a relationship?
               
4.How important is physical attractiveness?              

5.How can a romantic relationship affect your personal responsibilities such as school or work?               

6.Do you think that growing up with siblings of the opposite sex, help one interact with members of the opposite sex?
               
7.What affect, if any, does age difference have on a romantic relationship?

8.How much importance do you place on having the same interests as your partner when entering a relationship?
               
9.Would you consider a romantic relationship with someone who comes from a vastly different background then your own?
               
10.Would you think it is intimidating to move in with your partner before you are married?
               
11.Do you believe pre-marital sex can damage a relationship or marriage?
               
12.Can a difference of religious beliefs make a relationship more difficult?
               

 

 

 

 

 

Comments: 1 bubble - stick of gum?.

Thursday, March 20th, 2008

Time:1:50 am.
Mood: cheerful.
Everybody.....this is my new baby niece Alexandria Layne Wright!!

Comments: 1 bubble - stick of gum?.

Monday, June 11th, 2007

Time:2:28 am.
Mood: excited.
going to cedar pointe tomorrow!!!! sooooooooooooooo excited!!!

it will be me, jonny, puffy, nick, sara, kevin, and puffs sister alana!! gonna be a blast hopefully!!

gotta be up in about 4 hours!! time for sleep!!!!
Comments: 1 bubble - stick of gum?.

Saturday, April 21st, 2007

Time:3:45 pm.
Comments: stick of gum?.

Monday, April 16th, 2007

Time:3:40 pm.
Mood: content.
Comments: stick of gum?.

Saturday, March 3rd, 2007

Subject:cutest baby ever!!
Time:6:06 am.
Comments: stick of gum?.

Tuesday, February 20th, 2007

Subject:we dated for about uhhh....17 years I think before we made eye contact
Time:2:01 am.


BEST video ever!
Comments: 1 bubble - stick of gum?.

Thursday, February 8th, 2007

Time:2:51 am.
Mood: scared.
yikesssssss

the mom is sick! my brother was sick...lil was sick!! im scared for my life...Im sick in the I woke up this morning and had no voice and have a bad cough kinda way...they were/are sick in the flu way! my flu shot better save me!!

dad will be home from cali soon! woohooo

tomorrow is school, work, slumber party! ;-D haha ok I dont know if that will really happen...but at least american idol party!
Comments: stick of gum?.

Saturday, October 21st, 2006

Time:4:17 am.
Mood: cheerful.
almost been up for 24 hours now! haha  

today was one of those days where nothing spectacular happened at all lol..but I had a lot of fun and I loved it! 

school early...was just amusing to me and I got  a lot done...work was good I loveee sara! and nicole is a lot of fun to...then stephs to watch greys anatomy! lol I rented season 1...got through 4 episodes tonight..good stuff, its like my discovery health fix with better stories! lol

im reallllly excited for tomorrow!!!! goin up to monroe to hang out with my niece and puffys fam...carving pumpkins, having a bon fire...excited!! lol i know Im going to feel bad when I get there because lil will demand me..lol butttt...they gotta know who the fav aunt is!! hhehehe jk..

well perhaps I should try to sleep? good song just came on the radio to! woohoo...

k nighttttt?
Comments: 2 bubbles - stick of gum?.

Tuesday, October 10th, 2006

Subject:WARNING..I like to show my niece off..therefore there are alot of pics! :-D
Time:12:32 am.
Comments: stick of gum?.

Sunday, September 10th, 2006

Subject:photos from tonight!!...ok a lot of photos!
Time:11:03 pm.
Comments: 2 bubbles - stick of gum?.

Wednesday, July 26th, 2006

Time:4:48 am.
done packing!!!!...hopefully I have everything :-)

OFF TO FL!!! 

cyaaa
Comments: 1 bubble - stick of gum?.

Friday, May 12th, 2006

Subject:ewww
Time:12:44 am.
Comments: 4 bubbles - stick of gum?.

Thursday, April 20th, 2006

Time:2:40 am.

hahhaah me and markie made and easter stop at kaelas and demanded to have our pic taken and put as her background! lolol
Comments: 2 bubbles - stick of gum?.

Wednesday, April 19th, 2006

Subject:PICS OF MY NIECE!!! :)
Time:12:03 am.
cute pics look at them!
Comments: 3 bubbles - stick of gum?.

Subject:new laptop! only 3 pics
Time:12:00 am.
Comments: 1 bubble - stick of gum?.

LiveJournal for r.

View:User Info.
View:Friends.
View:Calendar.
View:Memories.
You're looking at the latest 20 entries. Missed some entries? Then simply jump back 20 entries.